АЛГОРИТМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК НОСІЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261210

Анотація

У статті розглянуто професійний потенціал викладача закладу вищої освіти як основоположний структурний компонент його персонального бренду. З’ясовано алгоритмічну взаємопов’язаність понять «потенціал особистості», «ресурси особистості» та «людський капітал». Уточнено реальні й потенційні детермінанти сповільнення процесу реалізації професійного потенціалу викладача вишу. Обґрунтовано алгоритми цілеспрямованого вдосконалення процесу реалізації професійного потенціалу викладача закладу вищої освіти як носія персонального бренду.

Ключові слова: персональний бренд; брендинг; кобрендинг; викладач закладу вищої освіти; професійний потенціал; ресурси особистості; алгоритм; заклад вищої освіти.

Біографія автора

Іван Юник, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова.

Kандидат педагогічних наук, докторант кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу та диригування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Номер

Розділ

Статті