ВІД ДОШКІЛЛЯ ДО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ‒ ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ ТА ЗА КОРДОНОМ

Автор(и)

  • Павло Дячук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0445-5953
  • Людмила Перфільєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4538-6640

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261211

Анотація

Розглянуто основні тенденції екології та охорони атмосферного середовища, методологічні засади екологічної безпеки України; розкрито критичний стан зміни клімату та екологічної системи різних країн світу, проаналізовано пріоритетні напрями державної політики щодо нейтралізації загроз екологічній безпеці людства. Проаналізовано методологічні засади екологічної безпеки атмосфери, її джерела, суть, інструментарій. Стаття сприяє усвідомленню студентами факультетів дошкільного та початкового навчання у межах вивчення предметів «Екологія» та «Природознавство» інформації щодо джерел забруднення атмосферного середовища та як ощадливо використовувати природні ресурси.

Ключові слова: дошкільна, початкова, вища освіта; екологія; охорона природи; забруднення атмосфери; парниковий ефект; парникові гази; фторовані парникові гази; торгівля парниковими газами; квота; Україна; країни ЄС; США.

Біографії авторів

Павло Дячук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання навчання.

Людмила Перфільєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат біологічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Номер

Розділ

Статті