ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ОСВІТІ УКРАЇНИ: ЗМІНИ У ЗАКОНОДАВСТВІ ЩОДО ВЖИВАННЯ ПОНЯТТЯ «ПОРУШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261213Анотація
Зроблено спробу схарактеризувати освітні трансформаційні зміни в законодавстві України. Проаналізовано використання поняття «порушення інтелектуального розвитку» у дослідженнях сучасних українських науковців, а також на основі законодавчих документів України, що регулюють навчання осіб з особливими освітніми потребами. Розглянуто варіативність використання поняття «порушення інтелектуального розвитку», а саме «розумова відсталість», «вади інтелекту», «вади розумового розвитку», «порушення інтелекту», «інтелектуальна недостатність», «порушення розумового розвитку», «інтелектуальні порушення», «порушення інтелектуального розвитку».
Ключові слова: освіта; спеціальна освіта; законодавство; гуманізм; особи з особливими освітніми потребами; порушення інтелекту; МКФ; МКХ-11.