ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ОСВІТІ УКРАЇНИ: ЗМІНИ У ЗАКОНОДАВСТВІ ЩОДО ВЖИВАННЯ ПОНЯТТЯ «ПОРУШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ»

Автор(и)

  • Анастасія Криворотько Інститут спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара., Україна https://orcid.org/0000-0003-0218-2752

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261213

Анотація

Зроблено спробу схарактеризувати освітні трансформаційні зміни в законодавстві України. Проаналізовано використання поняття «порушення інтелектуального розвитку» у дослідженнях сучасних українських науковців, а також на основі законодавчих документів України, що регулюють навчання осіб з особливими освітніми потребами. Розглянуто варіативність використання поняття «порушення інтелектуального розвитку», а саме «розумова відсталість», «вади інтелекту», «вади розумового розвитку», «порушення інтелекту», «інтелектуальна недостатність», «порушення розумового розвитку», «інтелектуальні порушення», «порушення інтелектуального розвитку».

Ключові слова: освіта; спеціальна освіта; законодавство; гуманізм; особи з особливими освітніми потребами; порушення інтелекту; МКФ; МКХ-11.

Біографія автора

Анастасія Криворотько, Інститут спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара.

Aспірантка, асистентка кафедри педагогіки та спеціальної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Криворотько, А. (2022). ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ОСВІТІ УКРАЇНИ: ЗМІНИ У ЗАКОНОДАВСТВІ ЩОДО ВЖИВАННЯ ПОНЯТТЯ «ПОРУШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 92–97. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261213

Номер

Розділ

Статті