ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261214Анотація
Розкрито поняття «інтернет-освіта» та досліджено особливості використання цього формату в підготовці вчителів англійської мови. Використано наступні методи наукового дослідження: аналіз напрацювань вітчизняних та закордонних науковців з досліджуваного питання, синтез та узагальнення. У статті запропоновано огляд освітніх інтернет-платформ для вивчення іноземних мов з можливістю інтеграції в курси підготовки студентів закладів вищої освіти. Визначено переваги використання інтернет-освіти у підготовці майбутніх учителів англійської мови.
Ключові слова: інтернет-освіта; інноваційні освітні технології; Британська Рада; англійська мова; онлайн-навчання; освітні платформи; підготовка вчителів; учитель англійської мови; дистанційна освіта.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-25
Як цитувати
Кудельська, О., & Мельницька, О. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 98–104. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261214
Номер
Розділ
Статті