ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ольга Кудельська Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського., Україна https://orcid.org/0000-0002-7314-5812
  • Олена Мельницька Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського., Україна https://orcid.org/0000-0002-0397-9352

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261214

Анотація

Розкрито поняття «інтернет-освіта» та досліджено особливості використання цього формату в підготовці вчителів англійської мови. Використано наступні методи наукового дослідження: аналіз напрацювань вітчизняних та закордонних науковців з досліджуваного питання, синтез та узагальнення. У статті запропоновано огляд освітніх інтернет-платформ для вивчення іноземних мов з можливістю інтеграції в курси підготовки студентів закладів вищої освіти. Визначено переваги використання інтернет-освіти у підготовці майбутніх учителів англійської мови.

Ключові слова: інтернет-освіта; інноваційні освітні технології; Британська Рада; англійська мова; онлайн-навчання; освітні платформи; підготовка вчителів; учитель англійської мови; дистанційна освіта.

Біографії авторів

Ольга Кудельська, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Aсистент кафедри англійської філології.

Олена Мельницька, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Aсистент кафедри англійської філології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Кудельська, О., & Мельницька, О. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 98–104. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261214

Номер

Розділ

Статті