ЛЕКЦІЯ ЯК ФОРМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СЬОГОДНІ

Автор(и)

  • Євгенія Процько Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8806-4919

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261215

Анотація

організації та взаємодії викладача зі студентами, прийнятної для використання у закладах вищої та середньої освіти різного рівня. У час глобальних освітніх змін, на порозі яких ми стоїмо, тотальна інформатизація суспільства надає можливість широкого використання асинхронних форм методичної роботи педагога, застосування різних вседоступних інтернет-серверів та платформ. Це спонукає вчителя переглянути свої методи навчання, бути обізнаним у цифровій сфері та застосовувати ці навички у віддаленій освітній діяльності. У своїй роботі ми аналізуємо лекцію як головну форму групової роботи зі студентами, спосіб надання першоджерела інформації, визначаємо можливість її використання синхронно та асинхронно. Ми розглядаємо лекцію та відеолекцію (у межах дистанційної форми навчання) як першоджерело поширення та отримання здобувачами освіти інформації для реалізації в синхронному та асинхронному режимах роботи. Цей засіб організації навчальної діяльності сприяє вільному, вседоступному, дешевому та прямому, безпосередньому контакту з ними, стимулює до ухвалення рішень, вивчення нових тем, отримання та закріплення нових навичок, підвищує мотивацію здобувачів освіти.
Аналіз останніх досліджень підтверджує думку, що сьогодні дистанційні форми організації навчання є досить поширені серед усіх учасників освітнього процесу як середньої, так і вищої школи. Вони допомагають молоді поєднувати освітні, особисті та пізнавальні інтереси, розвинути навички самостійної роботи, самодисципліни та самомотивації.

Ключові слова: дистанційне навчання; нетрадиційні форми організації освітнього процесу; інтернет-ресурси; синхронний та асинхронний формат освіти; креативний учитель; заклад вищої освіти; лекція.

Біографія автора

Євгенія Процько, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Процько, Є. (2022). ЛЕКЦІЯ ЯК ФОРМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СЬОГОДНІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 105–112. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261215

Номер

Розділ

Статті