ЕТИМОЛОГІЧНА РОБОТА ЗІ СЛОВОМ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Тамара Торчинська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5395-687X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261216

Анотація

У статті підтверджено ефективність застосування етимологічного аналізу на уроках української мови в початковій школі. Проблема дослідження є актуальною і полягає в педагогічному та методичному обґрунтуванні етимологічної роботи зі словом, вивченні походження й значення слів; поясненні походження слова зіставленням його зі спорідненими словами тієї ж або інших мов. Теоретично обґрунтовано найбільш ефективні шляхи збагачення словникового запасу молодших школярів на основі етимологічної роботи; подано прийоми, форми, види завдань, що сприяють ефективності навчання та підвищенню рівня комунікативних умінь молодших школярів.

Ключові слова: етимологія; етимологічна робота; етимологічний аналіз; комунікативна діяльність; лінгвістика; лексика; походження слів; словниковий запас; творче мислення.

Біографія автора

Тамара Торчинська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Номер

Розділ

Статті