ОСВІТНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261218Анотація
Стаття присвячена розвитку міжкультурної компетентності як однієї з основних компетентностей мовної підготовки здобувачів вищої освіти на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Означено теоретичні засади міжкультурної компетентності, її складники, а також модель розвитку міжкультурної компетентності. Проаналізовано освітні умови формування міжкультурної компетентності у плюрикультурному освітньому середовищі університету. Актуалізуються відповіді студентів на запитання, пов’язані з цими проблемами.
Ключові слова: культура; комунікація; міжкультурна компетентність; вивчення англійської мови; мова міжнародного спілкування; міжкультурні упередженості; модель міжкультурної компетентності; освітні умови; передумови ефективної міжкультурної компетентності.