ОСВІТНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Ірина Холод Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2816-2082

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261218

Анотація

Стаття присвячена розвитку міжкультурної компетентності як однієї з основних компетентностей мовної підготовки здобувачів вищої освіти на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Означено теоретичні засади міжкультурної компетентності, її складники, а також модель розвитку міжкультурної компетентності. Проаналізовано освітні умови формування міжкультурної компетентності у плюрикультурному освітньому середовищі університету. Актуалізуються відповіді студентів на запитання, пов’язані з цими проблемами.

Ключові слова: культура; комунікація; міжкультурна компетентність; вивчення англійської мови; мова міжнародного спілкування; міжкультурні упередженості; модель міжкультурної компетентності; освітні умови; передумови ефективної міжкультурної компетентності.

Біографія автора

Ірина Холод, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Холод, І. (2022). ОСВІТНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 131–137. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261218

Номер

Розділ

Статті