ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ

Автор(и)

  • Світлана Попиченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5405-5937

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261219

Анотація

У статті актуалізовано проблему розвитку моральної сфери в дошкільному дитинстві. Проведено аналіз підходів до визначення поняття «моральна сфера», розкрито структуру та зміст компонентів моральної сфери. Висвітлено погляди закордонних та вітчизняних дослідників на моральний розвиток особистості дошкільника. Окреслено психологічні особливості та ознаки рівнів розвитку моральної сфери дітей дошкільного віку. Запропоновано критерії та показники морального розвитку дітей. Визначено психолого-педагогічні умови становлення моральної сфери дошкільників.

Ключові слова: моральна сфера; моральний розвиток; Базовий компонент дошкільної освіти; моральна свідомість; моральні ставлення; моральна поведінка; критерії та показники морального розвитку дітей; психолого-педагогічні умови розвитку моральної сфери дошкільників.

Біографія автора

Світлана Попиченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Попиченко, С. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 138–147. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261219

Номер

Розділ

Статті