ЕМПІРИЧНИЙ ДОСВІД ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАКОРДОННИХ СИСТЕМАХ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261220

Анотація

У статті розглянуто емпіричний досвід художньо-творчого розвитку особистості у вітчизняних та закордонних системах мистецької освіти. Узагальнено кращий педагогічний досвід художніх шкіл минулого. Доведено, що емпіричний досвід творчого розвитку в мистецтві пов’язаний з різними видами художньої діяльності: образно-творчими, хореографічними, мовленнєво-творчими, пластично-предметними. Визначено методичні підходи формування художньо-творчого розвитку особистості в образотворчому і музичному мистецтві у вітчизняних та закордонних системах. Розкрито форми вдосконалення художньо-творчого розвитку особистості.

Ключові слова: емпіричний досвід; художньо-творчий розвиток; системи мистецької освіти; інтеграційні підходи; евритмія; педагогічний досвід; творча активність; творчі навички; синтез мистецтв; національні традиції.

Біографії авторів

Зоя Сирота, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін.

Всеволод Сирота, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри образотворчого мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Сирота, З., & Сирота, В. (2022). ЕМПІРИЧНИЙ ДОСВІД ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАКОРДОННИХ СИСТЕМАХ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 148–156. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261220

Номер

Розділ

Статті