ЕМПІРИЧНИЙ ДОСВІД ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАКОРДОННИХ СИСТЕМАХ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261220Анотація
У статті розглянуто емпіричний досвід художньо-творчого розвитку особистості у вітчизняних та закордонних системах мистецької освіти. Узагальнено кращий педагогічний досвід художніх шкіл минулого. Доведено, що емпіричний досвід творчого розвитку в мистецтві пов’язаний з різними видами художньої діяльності: образно-творчими, хореографічними, мовленнєво-творчими, пластично-предметними. Визначено методичні підходи формування художньо-творчого розвитку особистості в образотворчому і музичному мистецтві у вітчизняних та закордонних системах. Розкрито форми вдосконалення художньо-творчого розвитку особистості.
Ключові слова: емпіричний досвід; художньо-творчий розвиток; системи мистецької освіти; інтеграційні підходи; евритмія; педагогічний досвід; творча активність; творчі навички; синтез мистецтв; національні традиції.