ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ

Автор(и)

  • Олег Авраменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6594-801X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261221

Анотація

У статті відображено стан змісту технологічної освіти у напрямі розвитку, підвищення ефективності і безпеки функціонування техногенного суспільства. Представлено аналіз поняття «технологія» та доведено, що зміст зазначеної освітньої галузі покликаний відобразити наявний рівень технічної і технологічної культури суспільства, показати тенденції розвитку та можливості самовизначення і самореалізації особистості в сучасному технологічному світі.

Ключові слова: техніка; технологія; освітня галузь «Технологія»; техногенне суспільство; техносфера; біосфера; технологічна освіта; технологічна культура.

Біографія автора

Олег Авраменко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Авраменко, О. (2022). ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 157–164. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261221

Номер

Розділ

Статті