ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261221Анотація
У статті відображено стан змісту технологічної освіти у напрямі розвитку, підвищення ефективності і безпеки функціонування техногенного суспільства. Представлено аналіз поняття «технологія» та доведено, що зміст зазначеної освітньої галузі покликаний відобразити наявний рівень технічної і технологічної культури суспільства, показати тенденції розвитку та можливості самовизначення і самореалізації особистості в сучасному технологічному світі.
Ключові слова: техніка; технологія; освітня галузь «Технологія»; техногенне суспільство; техносфера; біосфера; технологічна освіта; технологічна культура.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-25
Як цитувати
Авраменко, О. (2022). ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 157–164. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261221
Номер
Розділ
Статті