ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Кравчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6502-5856
  • Геннадій Шелепко Уманська загальноосвітня школа І‒ІІІ ступенів № 8 Уманської міської ради Черкаської області., Україна https://orcid.org/0000-0002-5527-2981

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261222

Анотація

У статті обґрунтовано, що управлінська діяльність керівника закладу повинна бути спрямована на формування інклюзивної культури у педагогічному та учнівському колективі. Описано модель управління організацією інклюзивного навчання в закладах освіти. Запропоновано впровадити у закладах загальної середньої освіти консультативні осередки з інклюзивного навчання, які працюватимуть за кількома напрямами, та модель такого осередку: сектор вивчення практик інклюзивного навчання; сектор психологічного сприяння інклюзивному навчанню; сектор методичної допомоги з організації інклюзивного навчання. Конфігурація секторів має гнучкий характер і може буди модифікована залежно від потреб конкретного закладу освіти.

Ключові слова: управління закладом освіти; інновації; інклюзія; інклюзивне навчання; інклюзивна культура; особливі освітні потреби; модель управління інклюзивним навчанням.

Біографії авторів

Оксана Кравчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

Геннадій Шелепко, Уманська загальноосвітня школа І‒ІІІ ступенів № 8 Уманської міської ради Черкаської області.

Kандидат педагогічних наук, директор.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Кравчук, О., & Шелепко, Г. (2022). ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 165–171. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261222

Номер

Розділ

Статті