ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261222Анотація
У статті обґрунтовано, що управлінська діяльність керівника закладу повинна бути спрямована на формування інклюзивної культури у педагогічному та учнівському колективі. Описано модель управління організацією інклюзивного навчання в закладах освіти. Запропоновано впровадити у закладах загальної середньої освіти консультативні осередки з інклюзивного навчання, які працюватимуть за кількома напрямами, та модель такого осередку: сектор вивчення практик інклюзивного навчання; сектор психологічного сприяння інклюзивному навчанню; сектор методичної допомоги з організації інклюзивного навчання. Конфігурація секторів має гнучкий характер і може буди модифікована залежно від потреб конкретного закладу освіти.
Ключові слова: управління закладом освіти; інновації; інклюзія; інклюзивне навчання; інклюзивна культура; особливі освітні потреби; модель управління інклюзивним навчанням.