ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261224Анотація
Розкрито організаційні аспекти практико-орієнтованої діяльності здобувачів освіти під час формування управлінської компетентності, зокрема використання методу аналізу конкретних ситуацій на прикладі навчальної дисципліни «Планування та управління в системі дошкільної освіти». З’ясовано, що оскільки в сучасних умовах праця фахівця ЗДО пов’язана з необхідністю розв’язувати різноманітні завдання, тому метод аналізу конкретних ситуацій, як спосіб практико-орієнтованого навчання, дозволяє вже в межах освітнього процесу закладу вищої освіти набути не лише необхідного практичного досвіду під час їх аналізу та рішення, а й розвинути особистісні та ділові характеристики, що формують основу управлінської компетентності майбутнього фахівця ЗДО.
Ключові слова: практико-орієнтована діяльність; метод аналізу ситуацій; типи ситуацій; фахівець закладу дошкільної освіти; формування управлінської компетентності; магістр з дошкільної освіти.