ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Валентина Кушнір Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-9037-8060

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261224

Анотація

Розкрито організаційні аспекти практико-орієнтованої діяльності здобувачів освіти під час формування управлінської компетентності, зокрема використання методу аналізу конкретних ситуацій на прикладі навчальної дисципліни «Планування та управління в системі дошкільної освіти». З’ясовано, що оскільки в сучасних умовах праця фахівця ЗДО пов’язана з необхідністю розв’язувати різноманітні завдання, тому метод аналізу конкретних ситуацій, як спосіб практико-орієнтованого навчання, дозволяє вже в межах освітнього процесу закладу вищої освіти набути не лише необхідного практичного досвіду під час їх аналізу та рішення, а й розвинути особистісні та ділові характеристики, що формують основу управлінської компетентності майбутнього фахівця ЗДО.

Ключові слова: практико-орієнтована діяльність; метод аналізу ситуацій; типи ситуацій; фахівець закладу дошкільної освіти; формування управлінської компетентності; магістр з дошкільної освіти.

Біографія автора

Валентина Кушнір, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Номер

Розділ

Статті