РОЗВИТОК РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗА ДИСТАНЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.314996Ключові слова:
рухова активність; здобувачі вищої освіти; освітній процес; фізичне виховання; дистанційне навчання; спортивні ігри; карантинні умови; заклади вищої освіти.Анотація
У статті проаналізовано сучасні методи та технології взаємодії між студентам. Акцентовано увагу на технологіях і методах, які можуть допомогти зберегти або навіть підвищити рівень рухової активності студентів під час дистанційного навчання: організація онлайн-фітнес-класів через відеозв’язок або за допомогою відеоплатформ, яка дозволить студентам брати участь у тренуваннях безпосередньо із свого дому; застосування мобільних додатків для фітнесу, які пропонують тренувальні програми і вправи для підтримки рухової активності; застосування додатків, які пропонують рухливі вправи та завдання, що стимулюють студентів до активності, особливо якщо це виглядає як гра або конкурс; створення нагадувань або регулярних перерв для фізичної активності під час дистанційного навчання може допомогти студентам зберегти активний спосіб життя.