РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315003

Ключові слова:

критичне мислення; етапи формування критичного мислення; характеристика критичного мислення; інтерактивне навчання; музейна педагогіка; чеські музеї; музейна освіта; національний музей м. Праги; музейна освіта в Чеській Республіці.

Анотація

Стаття присвячена теоретичним засадам формування навичок критичного мислення в учнів загальноосвітніх шкіл в умовах музейного середовища. Проаналізовано роботу дитячого відділення Національного музею м. Праги (Чеська Республіка) з погляду проведення видів діяльності, спрямованих на розвиток критичного мислення. Проведений аналіз видів діяльності у стінах музею дає можливість зробити висновок про ефективність такої роботи. Проаналізовано розвиток критичного мислення на основі використання відповідних завдань, інтерактивності, креативності.

Біографії авторів

Лариса Шевцова, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри слов’янської і германської філології та перекладу.

Ольга Валенкевич, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Шевцова, Л., & Валенкевич, О. (2024). РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 30–37. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315003

Номер

Розділ

Статті