РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315003Ключові слова:
критичне мислення; етапи формування критичного мислення; характеристика критичного мислення; інтерактивне навчання; музейна педагогіка; чеські музеї; музейна освіта; національний музей м. Праги; музейна освіта в Чеській Республіці.Анотація
Стаття присвячена теоретичним засадам формування навичок критичного мислення в учнів загальноосвітніх шкіл в умовах музейного середовища. Проаналізовано роботу дитячого відділення Національного музею м. Праги (Чеська Республіка) з погляду проведення видів діяльності, спрямованих на розвиток критичного мислення. Проведений аналіз видів діяльності у стінах музею дає можливість зробити висновок про ефективність такої роботи. Проаналізовано розвиток критичного мислення на основі використання відповідних завдань, інтерактивності, креативності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Шевцова, Л., & Валенкевич, О. (2024). РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 30–37. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315003
Номер
Розділ
Статті