ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315009Ключові слова:
ідентичність; національна ідентичність; національна свідомість; особистість школяра; заклади позашкільної освіти; компоненти національної ідентичності; ідентифікаційні маркери; формування; традиційні цінності; глобалізація.Анотація
Актуальність дослідження зазначеної проблеми обумовлюється перманентними, різноспрямованими соціокультурними змінами, які супроводжують становлення і розвиток інформаційного суспільства.
Виокремлено актуальні характеристики сучасної соціокультурної ситуації, які детермінують формування ідентичності школяра.
Схематично представлено авторську концептуальну ідею формування національної ідентичності в освітньому просторі позашкільних закладів, Окреслено низку тенденцій трансформації національної ідентичності в умовах інформаційного суспільства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Філіпчук, О. (2024). ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 48–55. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315009
Номер
Розділ
Статті