ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315009

Ключові слова:

ідентичність; національна ідентичність; національна свідомість; особистість школяра; заклади позашкільної освіти; компоненти національної ідентичності; ідентифікаційні маркери; формування; традиційні цінності; глобалізація.

Анотація

Актуальність дослідження зазначеної проблеми обумовлюється перманентними, різноспрямованими соціокультурними змінами, які супроводжують становлення і розвиток інформаційного суспільства.
Виокремлено актуальні характеристики сучасної соціокультурної ситуації, які детермінують формування ідентичності школяра.
Схематично представлено авторську концептуальну ідею формування національної ідентичності в освітньому просторі позашкільних закладів, Окреслено низку тенденцій трансформації національної ідентичності в умовах інформаційного суспільства.

Біографія автора

Оксана Філіпчук, Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Філіпчук, О. (2024). ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 48–55. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315009

Номер

Розділ

Статті