ПОВОЄННА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315010

Ключові слова:

повоєнна відбудова; людський капітал; інноваційно-освітній кластер; цифрові технології; цифровий розвиток.

Анотація

У роботі досліджуються актуальні питання модернізації освіти в повоєнній Україні, що потребує значних інвестицій у людський капітал. Особлива увага приділяється значущості цифрових технологій у формуванні сучасного освітнього середовища, яке забезпечує доступ до ресурсів, необхідних для підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних до відновлення інфраструктури та впровадження інноваційних рішень. Автори наголошують на важливості створення інноваційно-освітніх кластерів, що інтегрують освіту, науку та бізнес, і сприяють навчанню та перекваліфікації різних груп населення, зокрема внутрішньо-переміщених осіб, людей з інвалідністю та тих, хто пережив стресові ситуації.

Біографії авторів

Лідія Сліпчишин, Український державний університет імені Михайла Драгоманова.

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри технологічної освіти

Ірина Голіяд, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти».

Кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник відділу науково-методичного забезпечення підвищення якості освіти.

Тетяна Якимович, Український державний університет імені Михайла Драгоманова.

Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу організації наукових досліджень.

Оксана Дубовик, державний університет імені Михайла Драгоманова.

Викладач кафедри технологічної освіти.

Марія Тропіна, Український державний університет імені Михайла Драгоманова.

Молодший науковий співробітник відділу організації наукових досліджень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Сліпчишин, Л., Голіяд, І. ., Якимович, Т. ., Дубовик, О. ., & Тропіна, М. (2024). ПОВОЄННА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 56–67. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315010

Номер

Розділ

Статті