ПОВОЄННА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315010Ключові слова:
повоєнна відбудова; людський капітал; інноваційно-освітній кластер; цифрові технології; цифровий розвиток.Анотація
У роботі досліджуються актуальні питання модернізації освіти в повоєнній Україні, що потребує значних інвестицій у людський капітал. Особлива увага приділяється значущості цифрових технологій у формуванні сучасного освітнього середовища, яке забезпечує доступ до ресурсів, необхідних для підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних до відновлення інфраструктури та впровадження інноваційних рішень. Автори наголошують на важливості створення інноваційно-освітніх кластерів, що інтегрують освіту, науку та бізнес, і сприяють навчанню та перекваліфікації різних груп населення, зокрема внутрішньо-переміщених осіб, людей з інвалідністю та тих, хто пережив стресові ситуації.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Сліпчишин, Л., Голіяд, І. ., Якимович, Т. ., Дубовик, О. ., & Тропіна, М. (2024). ПОВОЄННА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 56–67. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315010
Номер
Розділ
Статті