ФАСИЛІТАЦІЯ – ОДИН З АКТИВНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПАРТНЕРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315015Ключові слова:
фасилітація; фасилітаційний підхід; освітнє партнерство; професійна підготовка; фахові молодші бакалаври; роботодавці; навчально-виробничий процес; працевлаштування.Анотація
Статтю присвячено фасилітації як одному з активних методів підвищення якості професійної підготовки до організації освітнього партнерства, продуктивності навчально-виробничого процесу за рахунок особливого стилю співпраці закладу освіти, роботодавців і фахових молодших бакалаврів. Проаналізовано сучасні методологічні підходи науковців до трактування поняття «фасилітація», необхідність впровадження фасилітаційного підходу в освіті. Актуалізовано проблему використання технологій педагогічної фасилітації у коледжах фахової передвищої освіти України, наводиться приклад співпраці між ВСП «НФК УДУНТ» і роботодавцями.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Зінченко, А. . (2024). ФАСИЛІТАЦІЯ – ОДИН З АКТИВНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПАРТНЕРСТВА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 68–76. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315015
Номер
Розділ
Статті