ФАСИЛІТАЦІЯ – ОДИН З АКТИВНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПАРТНЕРСТВА

Автор(и)

  • Андрій Зінченко ВСП «Нікопольський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій»., Україна https://orcid.org/0000-0002-5369-7329

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315015

Ключові слова:

фасилітація; фасилітаційний підхід; освітнє партнерство; професійна підготовка; фахові молодші бакалаври; роботодавці; навчально-виробничий процес; працевлаштування.

Анотація

Статтю присвячено фасилітації як одному з активних методів підвищення якості професійної підготовки до організації освітнього партнерства, продуктивності навчально-виробничого процесу за рахунок особливого стилю співпраці закладу освіти, роботодавців і фахових молодших бакалаврів. Проаналізовано сучасні методологічні підходи науковців до трактування поняття «фасилітація», необхідність впровадження фасилітаційного підходу в освіті. Актуалізовано проблему використання технологій педагогічної фасилітації у коледжах фахової передвищої освіти України, наводиться приклад співпраці між ВСП «НФК УДУНТ» і роботодавцями.

Біографія автора

Андрій Зінченко, ВСП «Нікопольський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій».

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Зінченко, А. . (2024). ФАСИЛІТАЦІЯ – ОДИН З АКТИВНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПАРТНЕРСТВА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 68–76. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315015

Номер

Розділ

Статті