ФОРМУВАННЯ СЕНСОМОТОРНИХ ВІДЧУТТІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315017Ключові слова:
сенсомоторний розвиток; діти з порушенням інтелектуального розвитку; когнітивна діяльність; навчальні компетенції; поведінкові навички; сенсорні процеси; моторні функції; дрібна моторика; молодші школярі.Анотація
Дослідження присвячене аналізу сенсомоторних відчуттів дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку (ПІР). Вивчено сенсомоторні труднощі, які спостерігаються у таких дітей та впливають на їхню здатність до навчання, зокрема письма, малювання та інших видів діяльності. Розглянуто сенсомоторні порушення, такі як недостатня координація рухів, дефіцит динамічної та реципрокної координації, складності з диференціацією рухів пальців і кистей рук. Запропоновано використання індивідуально підібраних корекційних методів для роботи з дітьми з ПІР, що враховують їхні емоційні особливості та мотивацію задля формування у них сенсомоторних відчуттів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Мойсеєнко, І. ., & Шайнога, Т. . (2024). ФОРМУВАННЯ СЕНСОМОТОРНИХ ВІДЧУТТІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 77–84. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315017
Номер
Розділ
Статті