ТРАНСФОРМАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ТВОРЧУ НА ОСНОВІ ЛІТЕРАТУРНИХ ПРОЄКТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315023

Ключові слова:

проєкт; проєктна діяльність; літератрний проєкт; шляхи аналізу літературного твору; літературно-дослідницька діяльність; літературно-творча діяльність; реставрація; трансформація.

Анотація

Автор статті пропонує організовувати літературно-дослідницькі та літературно-творчі можливості дітей, виходячи з проєктної першооснови художніх текстів, передбачених для вивчення в шкільних програмах. Його мета – продемонструвати особливості переходу від опрацювання літературного матеріалу, реставрації його структури до створення учнями власних художніх проєктів. Відомі в методиці навчання шляхи аналізу літературних творів стають при цьому основними конструкторськими засобами, які, з одного боку, дозволяють вивчати художній матеріал, а з іншого – включати дітей у власну творчу роботу.

Біографія автора

Юрій Бондаренко, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри літератури, методики її навчання, історії культури та журналістики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Бондаренко, Ю. . (2024). ТРАНСФОРМАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ТВОРЧУ НА ОСНОВІ ЛІТЕРАТУРНИХ ПРОЄКТІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 117–129. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315023

Номер

Розділ

Статті