АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178122

Ключові слова:

Пізнавальна діяльність, активізація, активізація пізнавальної діяльності, знання, навчання, генетика, методи, методичні підходи, активність, самостійність.

Анотація

У статті визначено роль та доцільність активізації пізнавальної діяльності при вивченні біології в загальноосвітній середній школі. Значення активізації пізнавальної діяльності полягає у тому, що за допомогою її форм, методів можна досить ефективно вирішувати цілий ряд питань, які важко досягаються в традиційному навчанні: формувати не тільки пізнавальні, а й професійні мотиви та інтереси, виховувати системне мислення фахівця та вчити колективної розумової і практичної роботи, формувати соціальні уміння і навички взаємодії і спілкування, індивідуального і спільного прийняття рішень, виховувати відповідальне ставлення до справи, соціальних цінностей і установок як колективу, так і суспільства в цілому.

Біографії авторів

Світлана Горбулінська, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри генетики та біотехнології.

Лідія Боднар, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Кандидат біологічних наук, доцент кафедри генетики та біотехнології.

Посилання

Babans’kyi, Yu. K. (1988). Pedahohika. Moskva: Prosveshchenie [in Ukrainian].

Bodnar, N. (2014). Yak aktyvizuvaty piznaval’nu dial’nist’ uchniv na urokakh biolohii. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli, 5, 23–25 [in Ukrainian].

Voitenko, V. M. (1998). Formuvannia v uchniv potreby v znanniakh, yak osnovy yikh piznaval’noho interesu. Zasoby navchal’noi ta naukovo-doslidnoi roboty. Kharkiv: KhDPU im. H. S. Skovorody [in Ukrainian].

Voronenko, T. (2014). Rozvytok tvorchoho potentsialu uchniv na urokakh pryrodnychykh predmetiv. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli, 4, 13–23 [in Ukrainian].

Makhmutov, M. Y. (1977). Orhanizatsiia problemnoho navchannia v shkoli. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Горбулінська, С., & Боднар, Л. (2021). АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 41–49. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178122

Номер

Розділ

Статті